Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του:
α) επισκευή του προϊόντος ή
β) αντικατάστασή του ή
γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή
δ) υπαναχώρηση από την πώληση.
Με την επιστροφή του προϊόντος, έχετε τις ακόλουθες επιλογές:
Να παραγγείλετε κάποιο άλλο προϊόν της αρεσκείας σας –αντίστοιχης αξίας με το πρώτο ή μεγαλύτερης- από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με δωρεάν έξοδα αποστολής εντός Ελλάδος. Το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος που επιστρέψατε θα αφαιρεθεί από τη νέα σας παραγγελία.
Να κρατήσουμε πιστωτικό στο όνομά σας, που θα αφαιρεθεί από την επόμενη παραγγελίας σας. Σημειωτέον ότι το πιστωτικό δεν έχει καταληκτική ημερομηνία χρήσης του.
Να μας ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος που επιστρέφετε. Στην περίπτωση αυτή η εταιρία θα καταβάλλει εντός ευλόγου χρόνου το ποσό της παραγγελίας σας στον τραπεζικό σας λογαριασμό, υποδεικνύοντάς μας απλώς το IBAN του λογαριασμού σας. Από το ποσό που θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής της παραγγελίας σας.
Να αλλάξετε το προϊόν στο φυσικό κατάστημα της Εταιρείας μας στη Λάρισα.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :
Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2410230554 ή στο email [email protected], προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί (παρά μόνο για πρόβα) και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία.
Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.
Οι αγορές που έχουν γίνει με κάρτες δώρων ή έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα, αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά. Αναφορικά με επώνυμα προϊόντα, όπως ρολόγια κλπ., υπεύθυνες για τυχόν βλάβες είναι οι αντίστοιχες αντιπροσωπείες.
Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον :
Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως βέρες, ή μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος "ZOZEFINA" και οι ετικέτες του προϊόντος.
Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσης, και η απόδειξη αγοράς. Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση [email protected] με ένδειξη "Επιστροφή" και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
Το κατάστημα "ZOZEFINA" δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.
Η Εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω το προϊόν ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω το προϊόν.
Το δικαίωμα της υπαναχώρησης αποκλείεται μετά την πάροδο της ως άνω ταχθείσας προθεσμίας. Επίσης, η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εκ μέρους του αγοραστή αποκλείεται αν μετά την παραλαβή του προϊόντος και πριν από τη συντέλεση της υπαναχώρησης, το προϊόν καταστράφηκε εξ ολοκλήρου ή κατά μεγάλο μέρος, χάθηκε ή χειροτέρεψε ουσιωδώς από τυχαίο περιστατικό, καθώς και αν το προϊόν μεταποιήθηκε από τον αγοραστή. Αντιστοίχως γεννάται υποχρέωση του αγοραστή για αποζημίωση της Εταιρίας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους επιστροφής/αντικατάστασης/υπαναχώρησης ανατρέξτε στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.